21 червня 2014

Оператор поштового зв'язку. Оператор електрозв'язку. Касир (в банку)

Кваліфікаційна характеристика

    Сучасний зв'язок – складний механізм, що функціонує в системі соціально-економічного комплексу держави - є однією з найважливіших галузей народного господарства України. Високоякісна робота зв’язку має величезне значення для розвитку країни, змінення її економічної і оборонної здатності державного апарату, всебічного задоволення культурно-побутових запитів населення.
   Обираючи професію «Оператор поштового зв’язку. Оператор електрозв’язку. Касир (в банку)» матимете можливість одночасно отримати кваліфікацію з трьох названих професій.
   Підприємства зв’язку та філії банку потребують висококваліфікованих робітників. Оператори повинні уміло та високоякісно надавати послуги зв’язку та банку, бути освіченими та обізнаними в технологіях, вільно володіти українською мовою,  досконало володіти комп’ютерною та офісною технікою.
    За час навчання учні здобувають три професії:
- оператор поштового зв’язку – це робітник, який повинен знати правила надання послуг поштового зв’язку  і вміти якісно їх надавати, знати тарифи і вміти ними користуватись, бути толерантним, вихованим, стриманим.
- оператор електрозв’язку – це працівник, який повинен знати Правила надання та отримання телекомунікаційних послуг, вміти якісно надавати послуги, вміти користуватись комп’ютером та знати програми, необхідні для надання послуг.
- касир банку –  це фахівець з надання банківських послуг, який порадить як можна заощадити і накопичити кошти, та взяти кредит на вигідних умовах
   Кожен випускник має змогу працевлаштуватись за однією із професій.
   Зі здобуттям повної  середньої освіти та диплома кваліфікованого робітника в нашому закладі можна продовжити навчання освітньо-кваліфікаційного рівня «Молодший спеціаліст». Особливість підготовки таких молодших спеціалістів полягає у тому, що вона здійснюється ступенево, на базі робітничої професії  «Оператор поштового зв’язку». Фахівці цього рівня більш досконало володіють знаннями, уміннями і навичками, відповідно до нового змісту праці і нових технологій, а також знання у галузі економіки, права, комп’ютерної грамотності, екології. Це  висококваліфіковані, комунікативні, психологічно та інтелектуально підготовлені працівники, які можуть себе показати та проявити у сфері послуг. Саме таких і вимагає сьогодні УДППЗ «Укрпошта» та інші підприємства поштового зв’язку.
   Наш центр співпрацює з Одеською національною академією зв’язку  ім. О. Попова, де молодші спеціалісти можуть продовжити своє навчання на 3 та 4 курсах без здачі ЗНО для отримання повної вищої освіти.
    Після закінчення навчання випускники Центру поповнюють колективи УДППЗ «Укрпошта», ПАТ «Укртелеком», Державний спеціалізований комерційний Ощадний банк України Тернопільської, Хмельницької, Львівської, Чернівецької, Івано-Франківської та інших областей.
    І нехай змінюється століття, нехай нові роки «приносять» нові технології, але людське спілкування завжди буде скарбом, а зв'язок і надалі підтримуватиме кращі традиції спілкування, даруючи своїм споживачам радість та можливість бути ближчими один до одного.

 

 

 

Читать далее

Слюсар з ремонту автомобілів. Водій автотранспортних засобів категорії "В"

Кваліфікаційна характеристика



На сьогоднішній день важко собі уявити життя без автомобіля.
    Автомобілі забезпечують життєдіяльність міст і сіл нашої країни: перевозять продукти, промислові товари, людей. Дуже багато транспорту в приватному користуванні.
Якщо вас цікавить транспорт, якщо ви хочете навчитись керувати транспортним засобом категорії «В», «С», якщо вас цікавить з чого складається машина, по яких законах вона працює, та що треба знати, щоб експлуатувати автомашину і основи технічного обслуговування та ремонту – тоді вам треба звернутись до нас у ДНЗ "Тернопільський центр професійно-технічної освіти". Тут ви зможете здобути такі професії:
-    «Слюсар з ремонту автомобілів»
-    «Водій автотранспортних засобів категорії «В», «С»»
-    «Електрозварник ручного зварювання»
У нас ви вивчите правила дорожнього руху України, основи керування автомобілем та безпеку дорожнього руху, а також навчитеся основам медичного забезпечення, безпеки дорожнього руху, тобто в разі необхідності зможете надати першу долікарську медичну допомогу.
Навчання проходить  в світлих, добре обладнаних кабінетах з правил дорожнього руху, будови та експлуатації автомобіля та лабораторії з технічного обслуговування та ремонту.
Практичним навикам водіння можна навчитись на начальних автомашинах нашого закладу: VW Caddy, VW Transporter, Geely та на вантажних вантажівці САЗ.
Чекаємо на Вас у нашому навчальному закладі!

Читать далее

Слюсар з ремонту автомобілів. Електрозварник ручного зварювання

Кваліфікаційна характеристика

   Електрозварник ручного зварювання – це фахівець, що займається утворенням нероз’ємних з’єднань металевих заготовок.

   Починаючи з 1880-их років у світі почали активно досліджувати явище електричної дуги та його використання для утворення нероз’ємних з’єднань металевих заготовок. Із подальшим розвитком професії з’являються різноманітні види та типи зварювання, відбувається їхнє удосконалення. Паралельно із розвитком галузі ставляться і нові вимоги до спеціалістів цієї сфери. Відповідно в контексті цього всього професія «Електрозварник ручного зварювання» є досить популярною і займає вагоме місце на ринку праці.

Предмет роботи електрозварника ручного зварювання: утворення нероз’ємних з’єднань металевих заготовок та деталей.

Основні операції, які виконує електрозварник ручного зварювання: зварювання металу.

Засоби роботи електрозварника ручного зварювання: зварювальний апарат в комплекті.

Загально професійні вимоги

Електрозварник ручного зварювання повинен:

- ефективно і раціонально виконувати і організовувати працю на своєму робочому місці;

- дотримуватися вимог технологічного процесу;

- уникати браку під час виконання операцій;

- володіти знаннями та дотримуватися вимог нормативно - правових актів з охорони праці та техніки безпеки;

- вміти користуватися засобами попередження та усунення різноманітних негативних явищ (пожежі; аварії);

- володіти знаннями сучасних інноваційних технологій.

Стать: чоловіча.

Вік: по закінченні терміну навчання – не менше 18 років.

Медичні обмеження: згідно із висновками медичної комісії.

Сфера застосування професійних навиків і знань:

- ремонтні заводи та підприємства;

- будівельні фірми та компанії.

Якщо Ви підете навчатися до нас за професією «Електрозварник ручного зварювання», то:

Будете знати:

- основні відомості про будову й принцип дії електрозварювальних машин і апаратів для дугового зварювання змінного й постійного струму;

- основи технології та техніку виконання ручного дугового зварювання в нижньому і вертикальному положенні зварного шва;

- правила забезпечення захисту швів під час зварювання;

- типи та позначення зварних швів на кресленнях; основні властивості електродів, які застосовуються, та металу і сплавів, що зварюються;

-  призначення й умови застосування контрольно-вимірювальних приладів;

- причини виникнення дефектів під час зварювання і способи їх запобігання;

- основні види контролю зварних швів;

- способи  підбирання марок електродів залежно від марок сталі;

- причини виникнення внутрішніх напруг і деформацій в виробах, які зварюються, та заходи з їх запобігання.

Будете вміти:

- виконувати ручне дугове зварювання простих деталей в нижньому і вертикальному положенні зварного шва;

- наплавляти прості, невідповідальні деталі;

- готувати вироби і вузли під зварювання й зачищати шви після зварювання;

- виконувати ручне дугове зварювання деталей середньої складності, вузлів і конструкцій з вуглецевих сталей і простих деталей з конструкційних сталей, кольорових металів і сплавів у всіх просторових положеннях зварного шва, крім стельового;

- виконувати ручне дугове, деталей середньої складності з маловуглецевих, легованих, спеціальних сталей, чавуну і кольорових металів в різних положеннях;

- наплавляти спрацьовані прості інструменти, деталі з вуглецевих та конструкційних сталей.

Якісне навчання в Державному навчальному закладі «Тернопільський центр професійно – технічної освіти» за професією «Електрозварник ручного зварювання» забезпечують викладачі загальноосвітніх дисциплін, спеціальних дисциплін та майстри виробничого навчання.

Заняття учнів проходять в наступних кабінетах, майстернях та лабораторіях:

 Кабінет спецтехнології ручного дугового зварювання

 

Майстерня ручного дугового зварювання

 

Оберіть професію «Електрозварник ручного зварювання»
в Державному навчальному закладі «Тернопільський центр професійно – технічної освіти» і з впевненістю дивіться у майбутнє!

 

 

Читать далее

Столяр будівельний. Паркетник

Кваліфікаційна характеристика


Професія столяр - одна з найдавніших професій у світі, а обробка дерева - одне з перших ремесел, яким опановувала людина.
Найбільш древніми є зразки меблів, що збереглися ще з часів Давнього Єгипту та Месопотамії, кілька тисяч років.

Зображення різних виробництв предметів зустрічаються вперше на давньоєгипетських пам'ятниках, що відносяться до Нового царства. Присутні зображення столярів, переписувачів, живописців, камнетесів, черевичників, а також зображення ремісничих інструментів. Складніше і досконаліше інших були теслярські та столярні інструменти. Вони включали в себе різного виду сокири, круглі, плоскі і загострені долота, великі і малі пили, лінійка, косинець, схил, різновеликі різці, невеликі кліщі та інших дрібні інструменти.

Столяр – робітник, який здійснює всі види обробки деревини:

• пиляння, стругання, довбання, свердління;

• розмічає та розкроює пиломатеріали;

• вирізує заготовки;

• оздоблює, ґрунтує, шпаклює, шліфує;

• збирає і монтує столярні вироби;

• здійснює лакування.

Жодна будова не може обійтись без столяра. Від його уміння, професійних навиків, естетичного смаку залежить вигляд будинку чи приміщення. Столяр – багатопрофільна професія. Він може виконувати роботу скляра; при виготовленні меблів працюють столяри-мебльовики; ремонт та виготовлення високохудожніх виробів із дерева виконують червонодеревники та реставратори. У столярній справі приховані величезні можливості для винахідництва.

Столяр повинен:

• знати основні породи, властивості та дефекти деревини; способи її обробки, виготовлення, монтажу столярних виробів; види клею та лаків;

• володіти навичками роботи з електротехнікою, технічними кресленнями;

• вміти користуватись ручними інструментами, деревообробними верстатами;

• зачищати деталі;

• готувати поверхні під фанерування;

• встановлювати віконні та дверні блоки, вбудовані меблі;

• виготовляти заготовки столярних виробів.

Велике значення в його роботі мають:

• точний окомір,

• уважність,

• акуратність та терпіння,

• наявність образної пам’яті,

• естетичний художній смак та творче мислення,

• розвинена уява,

• майстерність.

Столяр – одна з небагатьох професій, яка завжди актуальна і затребувана. Вибирати її варто людям, які „відчувають дерево”, схильні до ручної праці, конструювання.


 

 

 

Читать далее

Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування

 Кваліфікаційна характеристика

   Як відомо, будь-яке творіння рук людських потребує ретельного догляду та обслуговування. Недостатньо просто поставити серед степів електростанцію і забезпечити її необхідним обладнанням. Потрібно залучити до роботи фахівців-електромонтерів, які здійснюють поточний контроль дорогої техніки. Від якісного виконання поставлених перед ними завдань залежить безперебійна робота будь-якого підприємства.

Отже електромонтер це той, хто здійснює розбирання, ремонт, монтаж та налагодження, технічне обслуговування промислового електрообладнання, електродвигунів, генераторів, кабельних і лінійних споруд, електронно-регулюючих приладів.

Перші слова, які сказав Бог, починаючи творити світ з «нічого», були: «Хай буде світло!» Як люблять говорити самі електромонтери, саме тому їх професія - найдавніша з усіх. Насправді історія розвитку цього технічного спрямування нараховує трохи більше 100 років. Але зате яким славним і стрімким було це розвиток!

Сьогодні про людину, «яка винайшла XX століття», згадують не часто. Але плоди праць Нікола Тесла, відомого завдяки своїм науково-революційним вкладом у вивчення властивостей електрики і магнетизму в кінці XIX - початку XX століть, живуть і до цього дня, даючи нам можливість насолоджуватися всіма благами прогресу. Патенти і теоретичні роботи Тесли сформували базис для сучасних пристроїв, що працюють на змінному струмі, багатофазних систем та електродвигуна, що дозволили зробити другий етап промислової революції.

Значимість електрики для сучасної людини переоцінити складно. Клацання вимикача став таким звичним і невід'ємним звуком, що уявити собі життя без цього «чарівного світу » просто неможливо. На сьогоднішній день електромонтери незамінні на різних підприємствах народного господарства. Затребувана їх майстерність і в побуті.

З кожним роком електромонтери стають все більш затребуваними в сучасному суспільстві. Саме тому і ставлення до них міняється рік від року: зростають зарплати, забезпечуються додаткові можливості для відпочинку фахівців. Одним з прикладів людської пошани до праці електромонтера, стало відкриття пам'ятників у багатьох містах світу, що підтверджують складність та незамінність цієї професії у сучасному суспільстві.

Електрики встановлюють, обслуговують і слідкують за справністю електромереж і електроустановок. Їхніми робочими завданнями є монтаж, наладка і обслуговування електроустаткування і електропроводки. Під обслуговуванням в широкому сенсі слід розуміти діяльність, спрямовану на утримання електроустановок у робочому стані. Сюди відносять: увімкнення, управління, моніторинг і техобслуговування електрообладнання та установок.. Робочі завдання виконуються в різних будівлях і спорудах – промислові підприємства, школи, лікарні, житлові будинки, бізнес-центри тощо.

Електрики встановлюють, налагоджують і перевіряють електроустановки і електроустаткування, електропроводку (сукупність дротів і кабелів) та інше електрообладнання. Вони вибирають матеріали, що встановлюють і методи установки, виявляють і усувають несправності і пошкодження, проводять роботи, спрямовані на обслуговування і утримання в електроустаткування. При виконанні своїх робочих завдань вони керуються діючими і загальноприйнятими нормативними документами, стандартами та інструкціями.

Основні посади: електрик з монтажу (електромонтажник), електрик з обслуговування і електрик з ремонту (електрик-ремонтник).

Електромонтажник проводить в будівлях і спорудах монтажні роботи. Електрик з обслуговування забезпечує роботу електроустаткування і утримання його в робочому стані. Електрик-ремонтник ремонтує несправне електроустаткування. 

Електрики працюють як під відкритим небом, так і в приміщеннях, а також в інших нестандартних умовах – на висоті, в тунелях, в різних виробничих приміщеннях тощо.

Іноді робота вимагає чималих фізичних зусиль і напруження. Часто електрики повинні працювати стоячи або постійно пересуватися. Крім того, ця робота небезпечна, внаслідок чого електрик повинен добре знати ризики, пов'язані з виконанням робіт..

У своїй роботі електрик застосовує відповідне спорядження, матеріали, інструменти, устаткування і механізми.

Робочий час електромонтажника залежить від графіка роботи на об'єкті, електрика з обслуговування – від графіка роботи підприємства. В більшості випадків електрики працюють 40 годин на тиждень, понаднормова робота оплачується окремо. Роботи можуть проводитися також вночі і у вихідні. Також можуть бути екстрені виклики.

Робота електрика вимагає професійних знань, уміння читати технічну документацію, діяти згідно неї та складати її, знання електроматеріалів, принципів роботи електроустановок і устаткування, а також вимірювальних пристроїв. Електрик повинен строго дотримуватися основним загальноприйнятих вимог культури та безпеки..

Електрик повинен знати електроматеріали і основи електротехніки, автоматики, технології монтажу і обслуговування електроустановок. Крім того, також він повинен знати загальні основи будівельної техніки і будівельних конструкцій, електровимірювання і виробництво, передачу, розподіл і споживання електроенергії.

Професія електрика передбачає наявність зорової пам'яті, логічного мислення, координування і узагальнення, відповідальності та готовності до співпраці. Електрик періодично проходить перевірку стану здоров'я, а також перевірку знань щодо правил техніки безпеки.


   Для підготовки кваліфікованих робітників з професії «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування»  укладено угоди  з підприємствами: Тернопільске управління ЗАТ «Електро» ,ТОВ «Добробуд»,ЗАТ Потуторський ДОЗ»,ПАТ Тернопільский радіозавод «Оріон»,ТОВ «Елітар», ТОВ «Тернопіль-електротранс»,ТОВ Агрофірма «Медобори»,ПП «Агропрдсервіс Ярчівці»,фермерське господарство «Ірина»,ПП Голик В.Б. Укладання угод дає можливість більш стабільно та ефективно організувати  виробниче навчання та передвипускну виробничу практику з даної професії.
    Для підготовки учнів з професії "Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування» створена відповідна навчально-матеріальна база. В навчальному закладі обладнано кабінети: електротехніки та електроматеріалознавства; спецтехнологіі; навчально-виробнича електромонтажна лабораторія; слюсарна майстерня.


Кабінет № 32 "Спецтехнологіі" (зав. кабінетом - Войтович Т.Р., викладач).                  
    Навчальна   площа   кабінету становить 58 м2  на одного учня складає 2,3 м2. Кабінет укомплектований підручниками та посібниками з спецтехнологіі, оснащений стендами, діючими моделями, новими моделями джерел живлення, сучасними довідковими матеріалами, електричними схемами, роздатковими матеріалами, програмними засобами навчання ,натуральними зразками  пускорегулюючоі і захисноі апаратури, електродвигунами різних марок, трансформаторами, вимірювальними, перевірочними та розмічальними приладами, інструментами для виконання електромонтажних робіт.

Кабінет № 15 "Електротехніки, матеріалознавства"          
    ( зав. кабінетом – Чотарі А.З., старший викладач вищої категорії).
    Навчальна площа 90 м2 площа на одного учня 3 м2. Кабінет оснащений робочими столами для виконання лабораторних робіт, таблицями, схемами, пристроями та обладнанням для проведення лабораторно-практичних робіт, джерелами струму,електродвигунами різних марок,. натуральними зразками  пускорегулюючою і захисною апаратурою. В кабінеті є моделі електричних машин, лічильник, магнітні пускачі, реле, запобіжників, електровимірювальні прилади. В наявності є технічні засоби навчання, тестові завдання, опорні схеми, методичні вказівки до виконання лабораторних робіт. Кабінет укомплектований підручниками та посібниками з електротехніки та електроматеріалознавства.

Електромонтажна лабораторія №42
      (зав лабораторією – Папарига Р.М., майстер виробничого навчання 1 категоріі)
займає площу 82 м2, площа на одного учня - 5.5 м2. Лабораторія забезпечена 13 робочими місцями, демонстративними стендами, слюсарним верстатом, інструкційно-технологічними картами, , дидактичними матеріалами, тестовими завданнями, стендами (15 шт.).
   Лабораторія укомплектована  механічним, слюсарним, вимірювальним обладнанням,   розмічальним інструментом, пристроями та матеріалами для паяння, освітлювальними установками, пускорегулювальною апаратурою, електродвигунами, трансформаторами.

Слюсарна майстерня
(зав. майстернею – Петрунів П.Г., майстер виробничого навчання І категоріі)
займає площу 250 м2, площа на одного учня 16.7 м2.
                        
     Майстерня обладнана робочими столами з лещатами (12 шт.), свердлильним верстатом,  інструментами для проведення практичних занять, інструкційно-технологічними картами, підручниками та довідковою літературою.

Професійну підготовку учнів здійснюють викладачі та майстри виробничого навчання:
1.    Чотарі Аттіла Золтанович – старший викладач вищої категорії.
2.    Дудяк Ярослав Петрович - майстер виробничого навчання 1 категоріі.
3.    Грицик Олександра Зіновіївна - майстер виробничого навчання.

 

 

 

 

 

 

Читать далее

Кравець. Закрійник

Кваліфікаційна характеристика

 
   Ще з давніх часів одяг є одним з головних атрибутів людського життя.
 Без нього ми б стали схожі на тварин , але пройшло вже багато тисячоліть з тих пір , як одяг перестав  бути  тільки захистом нашого тіла від впливу навколишнього середовища .
   Одяг - це як обгортка  людини, перше враження завжди складається виходячи з того, як виглядає людина, у що вона одягнена  і взута, які  аксесуари присутні в його образі і т.д. Всім відома істина «Зустрічають по одягу, а проводжають по розуму» - ця приказка була актуальна раніше і буде актуальна завтра. Безумовно, тільки одяг не формує людину, але одяг формує перше враження, саме тому вкрай важливо, щоб це враження було позитивним.
Мистецтво створювати одяг – це не тільки вміння скріпити декілька шматків тканини різними способами, це процес створення настрою, стилю,а деколи і долі…
   Ремесло кравця  одне з найдавніших ремесел , котрі опанувала  людина. Спочатку одяг був дуже простим  і пошивався вручну, з часом крій ускладнювався, та і потреба в різноманітному, красивому вбранні збільшувалась і виробництво його поволі почало набирати масових об’ємів.
   Створити одяг – складний і дуже цікавий процес і саме викладачі та майстри Тернопільського центру професійно технічної освіти допоможуть всім бажаючим опанувати це прекрасне ремесло перетворити плоский шматок тканини у прекрасний виріб.
   У нашому навчальному закладі вас навчать підбирати матеріали для майбутнього виробу, розкроювати, виготовляти  його з використанням новітніх технологій  на передовому обладнанні, виконувати ремонт одягу та його перекрій з бажанням оновлення та підгонки по фігурі.
   Наші учні створюють одяг по власними ескізами.  Для цього використовують  знання композиції  отримані у стінах нашого центру. Перейти від ескізу до готового виробу не просто, але з допомогою викладачів та майстрів навчального закладу цей  процес  стає захоплюючим.
  Але що не говори, моду не доженеш, і далеко не кожен може впоратися з вибором свого стилю. Величезна кількість людей ламають голову над тим, як добре виглядати, який одяг купити, щоб і колір підійшов, і фасон, і розмір. Модельєри і кутюр'є усього світу змагаються в мистецтві шиття, стилісти вчать доброму смаку, але одяг все одно залишається головним болем.

 

 

 

Читать далее

Штукатур. Лицювальник–плиточник. Маляр

Кваліфікаційна характеристика

  
  Ця професія має давню історію.
   У стародавньому Єгипті збереглися справжні шедеври будівництва -піраміди, серед яких найкраще збереглася піраміда фараона Хеопса, що була збудована близько 2600 років до нашої ери. За літописом, піраміду увінчала висічена з червоного граніту верхівка, яка не збереглася. Збереглися лише частково лицювальні плитки з білого вапняку.

   Професія лицювальника - плиточника відноситься до комплексу професій оздоблювальних робіт, що виконуються з метою підвищення довговічності будинків, споруд, надання їм естетичного вигляду.У процесі роботи лицювальник-плиточник застосовує різні механізми та інструменти: мозаїчно шліфувальні машини, розчиномішалки, катки, скрабки, кельми, шпателі, рівні тощо.

   Для успішної професійної діяльності лицювальник - плиточник повинен знати:
- види та основні властивості матеріалів, які застосовуються;
- склад розчинів, мастик, способи та технології їх приготування та застосування;
- способи розбивки, провішування, промаячування горизонтальної,
- вертикальної і криволінійної поверхонь;
- норми і правила проведення та приймання оздоблювальних робіт.
   Крім знань він повинен уміти:
- вести штукатурні роботи;
- робити покриття та лицювання стін прямими і фасонними плитками;
- визначити види та причини браку і усувати його;
- робити ремонт та заміну плиток;
- виконувати оздоблювальні роботи згідно із запланованим малюнком.

Маляр
   Маляр - одна з найпоширеніших професій в будівництві. Завдання маляра - надати будівлі красивого, нарядного вигляду, нанести шар фарби, що врятує будівлю від руйнування. Маляр займається фарбуванням, обклеюванням, художньою обробкою, ремонтом зовнішніх і внутрішніх поверхонь будівлі. В процесі роботи очищає поверхню від пилу, грязі, іржі, підбирає фарбу потрібного кольору і якості, наносить її тонким шаром на зовнішню поверхню. Маляр 5-6-го розряду виконує складнішу і різноманітнішу роботу: художню обробку стін та підлог, розпис, складання складних кольорів, декоративне лакування і золочення.

Маляр повинен знати:
   Види і властивості основних обробних матеріалів, способи приготування складових, влаштування і правила експлуатації механізмів та приладів, виробництво малярних робіт.
Професійно важливі якості:
• хороший естетичний смак;
• окомір;
• координація рухів рук;
• творча уява;
• уважність;
• акуратність;
• здатність працювати на висоті.

Історія професії штукатур
   Професія штукатура, як і майже всі будівельні професії, є досить давньою. Серед оздоблювальних робіт штукатурні на будівництві займають чи не найважливіше місце. За даними археологічних досліджень ще 5 тисяч років тому в будівництві широко використовувалась гіпсова штукатурка, що в перекладі з італійської мови означає "оздоблення, спорядження". Свою назву професія штукатура отримала від основного матеріалу, з яким доводиться мати справу будівельнику. Штукатурка - це оздоблювальний шар що наноситься на поверхню різних конструктивних елементів будівлі (стін, перегородок, перекриттів, колон) з метою вирівняти ці поверхні, покращити їх санітарні та теплотехнічні характеристики, надати їм певної форми та фактури.

   Штукатурні роботи сприяють досягненню довговічності споруд, архітектурно-декоративної привабливості.

    Всі ці професії потребують від робітника таких якостей:
- гарного окоміру;
- координації рухів;
- художнього смаку;
- уважності, акуратності;
- високої чутливості пальців рук;
- добре розвинений вестибулярний апарат.
   Для успішного опанування професіями майбутні учні училища повинні мати ґрунтовні знання із загальноосвітніх дисциплін в обсязі  програми середньої школи:
фізики, хімії, математики, креслення,  трудового навчання та мати добру фізичну підготовку.
   Здобути професію у нашому училищі Вам допоможуть висококваліфіковані викладачі та майстри виробничого навчання: Бучинська Галина Василівна, Явний Володимир Івванович, Зеленюк Марія Петрівна, Камінська Олександра Миколаївна, Барський Ярослав Степанович, Васильчук Марія Констянтинівна.
   До Ваших послуг завжди готові спеціальні оздоблені навчальні кабінети та майстерні.
   Навчальний процес складається з виробничої та теоретичної підготовки. Професійно-технічний цикл навчання включає в себе вивчення таких предметів:
- матеріалознавство;
- спецтехнологія;
- будівельне креслення;
- основи ринкової економіки;
охорона праці та виробнича санітарія.
   На виробниче навчання за три роки відводиться близько 70%  навчального часу. Воно ведеться таким чином, щоб учень оволодів окремими пробними прийомами і операціями, які потім засвоюються під час виконання комплексу нескладних робіт. Коли учень засвоює ці методи, його допускають до виконання складніших операцій.
На заняттях поряд із традиційними вивчаються також сучасні технології оздоблення, використовуються сухі суміші, клеї, фарби, нові механізовані інструменти, різноманітні пристосування.
   Кожного року спільними силами учнів та майстрів в\н виконуються різні види ремонтних робіт.   Саме їх заслуга, що навчальні кабінети та адміністративні приміщення набувають нового вигляду, житлові кімнати та блоки гуртожитку стають дедалі затишними. Завдяки амбітності та хорошому естетичному смаку учнів та майстрів, сприянню дирекції у будівельних роботах використовуються сучасні матеріали: штукатурка «короїд», керамічна плитка на клеючих сумішах, гіпсокартон, різні види ламберії, ламінат, ліпні деталі, декоративні шпаклівки, емульсії.
   Молоді спеціалісти, які закінчують наше училище озброєні ґрунтовними теоретичними знаннями і мають розвинені професійні уміння  і навички.

Читать далее

Охоронник

Кваліфікаційна характеристика


Сьогодні професія «Охоронник» стала однією з актуальних на ринку праці. Варто лише звернути увагу, скільки навколо нас нових супермаркетів, банків, підприємств, представництв відомих світових виробників і торгових компаній, де потрібна організація системи пропускного режиму і охорони матеріальних цінностей, щоб зрозуміти, яке значення мають ці фахівці для суспільства.

Читать далее

Монтажник з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій. Бетоняр. Електрозварник

Кваліфікаційна характеристика


Монтажник виконує монтаж будівель, споруд з готових залізобетонних елементів. Монтажникам притаманні фізична сила і витривалість, відчуття рівноваги, відсутність страху висоти, просторова уява, емоційний спокій.

В училищі майбутні монтажники отримують знання і про:

    Види конструкцій;
    Прийоми збірки і монтажу;
    Правила техніки безпеки при виконанні монтажних робіт.

Засвоюють навички зварки арматури, збирання та експлуатації монтажного устаткування, укріплення конструкцій за допомогою спеціального устаткування.

Значна увага приділяється оволодінню знаннями з математики, фізики, креслення.

Обравши професію монтажника ви отримаєте гарантію мати матеріальний достаток, впевненість у завтрашньому дні.

Читать далее

Машиніст крана (кранівник)

Кваліфікаційна характеристика


Керує кранами вантажопідємністью 5-100 т під час виконання робіт середньої складності та транспортування різних вантажів. 
    Без великих вантажопідйомних машин неможливим був би прогрес у сучасному суспільстві, а особливо у будівництві. А без людей, що ними керують, не працювали б і самі машини. Машиніст крану – це людина, що керує роботою підйомного крану. У народі таких спеціалістів називають кранівниками. Машиністи крана поділяються по спеціалізації в залежності від типу самої машини.

Читать далее