Поради керівнику для покращення клімату в учнівському колективі

- Організація загальних колективних справ, спільних переживань:

  • Колективні привітання з днем народження учнів.
  • Вираження щирого співчуття від імені групи в дні сумних подій, хвороби, невдач.
  • Спільні поїздки-екскурсії пам'ятними місцями, походи.
  • Спільне відвідування концертів, вистав.
  • Спільне проведення святкових днів.

- Уміння вчителя формувати гуманні взаємини з учнями.

  • Сигнал вашої доброзичливості — добра усмішка, привітність. Ви не маєте наголошувати на різниці в соціальному статусі, віці між собою й учнем, висловлюйте свої погляди доброзичливо, у формі поради. 
  • Вмійте уважно і зацікавлено слухати учнів.
  • Враховуйте індивідуальні особливості школяра (запальність, мовчазність, вразливість, замкнутість), його стан у цей момент, його ставлення до вас.

 

 

  • Умійте вислухати, особливо в хвилини напруженого нервового стану, що виник у результаті певних неприємностей, непорозумінь. Зберігайте «секрети», довірча бесіда потребує обережності, делікатності.
  • Толерантно та терпимо ставтеся до думки інших (ви можете помилятися). 
  • Намагайтеся відгукнутися про учня добрим словом, якщо він цього заслуговує. Схвалення діє сильніше, ніж осуд. Врахуйте, що схвалювання одних і тих же дітей, протиставлення їхніх успіхів вадам інших, сприяє поганому ставленню до них усього класу.
  • Критика за формою і змістом має орієнтуватися на шанобливе ставлення. Намагайтеся повчати наодинці, говоріть конкретно про випадок поганої поведінки.
  • До дитини ставтеся справедливо, поважаючи її гідність, тому будьте стриманими, не переходьте на крик і злість, намагайтеся не загрожувати, не застосовувати суворі заходи. 
  • Покажіть дитині, що ви вірите в неї!

ЗМІ про нас

Фотогалерея

Інші фото

Відеогалерея


Онлайн

На сайті 42 гостей та відсутні користувачі