1. Навчальна робота
2. Співпраця з бібліотеками
3. Співпраця з батьками
4. Музейна робота
5. Співпраця з громадськими організаціями
6. Позаурочна робота
(з досвіду роботи Віблого О.В.)
Актуальність військово-патріотичного виховання особистості у соціально-політичній ситуації, яка склалася у нашій державі: війна на Сході України та анексія Криму, вимагає особливого ставлення молодого покоління до своєї Батьківщини та армії в цілому.
Виникла проблема виконання патріотичного обов’язку населення військової служби. У деяких українських сім’ях не достатньо приділялась увага патріотичному обов’язку.
Тому ми, викладачі Захисту Вітчизни, мусимо цю прогалину ліквідувати. Свої уроки я розпочинаю із спільного виконання Державного Гімну України та з пояснення юнакам Центру питання підготовки та призову на військову службу.
Особлива увага приділяється вивченню військово-історичних тем, військової символіки, присяги, героїчних звитяг.
Серед юнаків ведеться робота із залучення до занять у різних військових і спортивних гуртках. Постійно діє в Центрі гурток «Юний стрілець», де учні у після урочний час навчаються правильно і влучно стріляти. Протягом останніх трьох років більше 200 юнаків вчилися стрільби з пневматичної зброї.
До Дня захисника України проводились конкурси «Богатирські ігри та козацькі забави». Юнаки і дівчата охоче приймають в них участь.
Організовуються для учнів Центру кінолекторії про військові конфлікти та війни.