Стартове засідання «Школи молодого педагога»

 Нова ситуація в суспільстві диктує нові соціальні завдання, зокрема освітні.

Нагальна потреба сьогодення – формування таких педагогічних працівників, які були б не лише компетентними фахівцями, а й прибічниками впровадження інноваційних систем, оволодіння новітніми інноваційними технологіями, професіоналами, готовими до постійного фахового вдосконалення.

З цією метою у ДНЗ «Тернопільський ЦПТО» розпочали роботу «Школа молодого майстра» та «Школа молодого викладача». Зорієнтувати молодого педагога в навчально-виховному процесі, надати практичну допомогу в його оволодінні основами, допомогти у соціально-педагогічній адаптації до обраної професії – головна мета «Школи». Заняття проходять щомісячно згідно затверджених планів роботи. Основними формами роботи «Школи молодого майстра» та «Школи молодого викладача» є: наставництво; відвідування уроків у досвідчених педагогів; проведення уроків слухачами школи «Мій перший відкритий урок»; практичні заняття з окремих питань (ведення документації, складання завдань різних рівнів, тематичної атестації, підготовки документації до державної підсумкової та кваліфікаційної атестації); індивідуальна робота з слухачами школи.

Керівниками «Школа молодого майстра» є старші майстри Петрунів П.Г., Диченко О.М. та методист Полиняк О.В., які у бесіді з молодими педагогами з’ясовують їхні нахили, бажання, інтереси. Намагаються вже з цієї бесіди зробити висновок, яка допомога потрібна кожному з них, як найраціональніше використати їхні можливості.

Вплив прямого контакту молодих педагогів із педагогічним процесом дає змогу практично ознайомлюватися зі своєю професією, набувати потрібних умінь і навичок у справі навчання й виховання учнів.

 

 

 

 

 

Фотогалерея

Інші фото

Онлайн

На сайті 97 гостей та відсутні користувачі